برق مصرفی دستگاه بلوک زنی از زبان بتن سرمد

دستگاه بلوک زنی دستگاهی است که مواد مخلوط شده شامل سیمان، ماسه و پوکه را پس مخلوط سازی و به داخل قالب ها می ریزد به نحوی که فضای خالی قالب ها پر شود و بعد به وسیله سمبه به آن فشار وارد می شود تا متراکم شود. در این مرحله نکته ای که مهم است روشن بودن ویبره دستگاه و پایین بودن سمبه است. سرانجام بلوک سیمانی تولید می شود. اگر قصد سرمایه گذاری در حوزه مصالح ساختمانی دارید، تولید بلوک یک سرمایه گذاری مقرون به صرفه و زود بازده است، کارشناسان بتن سرمد آماده ارائه مشاوره به شما در خصوص  خرید دستگاه بلوک زنی هستند.

این بلوک ها به جای آجر در مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. این بلوک ها ممکن است از نوع سیمانی، پوکه ای و..... باشند، هر نوع از این بلوک ها نیازمند مواد خاصی برای تولید هستند.

بلوک ها از جمله مصالحی هستند که باعث سرعت بخشیدن به ساخت و ساز می شوند در نتیجه از نظر کاهش قیمت ها در ساخت و ساز مورد توجه قرار گرفته اند، بلوک ها کاربرد فراوانی دارند پس تقاضای آن ها بسیار بالا است. 

بلوک زن های دستی به صورت 2 قالبه هستند و نیازی به برق برای تولید ندارند، اما مدل های 3 و 4 قالبه به الکتروموتورها، برای تولید نیاز دارند. بلوک زن های برقی معمولا برای تولید بلوک های سقفی و دیواری کاربرد دارند.
دستگاه بلوک زن انواع متفاوتی دارد از جمله: بلوک زن نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک، تمام اتوماتیک تخم گذار و بلوک زن دستی و بلوک زن های هیدرولیکی یا نیمه هیدرولیک. یک تفاوت دستگاه بلوک زنی دستی با اتوماتیک در کار کردن دستگاه های اتوماتیک با برق است. 

شما عزیزان می توانید برای خرید و استعلام قیمت دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک و کسب اطلاعات درباره این محصول با کارشناسان بتن ماشین سرمد ارتباط برقرار نمایید. 

میزان برق مصرفی در دستگاه بلوک زنی

میزان برقی که دستگاه های بلوک زنی مصرف می کنند، متفاوت است و با توجه به نوع دستگاه، میزان فعالیت و تولید روزانه، تنوع تولید و... میزان برق مصرفی تعیین می شود.

اگر در یک فضای نسبتا کوچک (400-500 متری) کار بلوک زنی را شروع کنیم با استفاده از برق تک فاز می توانیم بلوک تولید کنیم و حدود تولیدی آن در روز 1200 عدد بلوک است. برای دستگاه های بلوک زنی دستی نیز با استفاده از برق تک فاز می توان به نتیجه ی عالی رسید اما برق مصرفی برای دستگاه های اتوماتیک و هیدرولیک، سه فاز است.

میزان برق مصرفی در دستگاه بلوک زنی

بنابراین هر دو نوع سیستم برقی تک فاز و سه فاز برای دستگاه های بلوک زنی مورد استفاده هستند، سیستم های سه فاز، سیستم های برقی قوی هستند که برای مصارف صنعتی به کار می روند و نسبت به سیستم های تک فاز دارای مزایای اقتصادی و عملکردی بسیاری هستند. سیستم های برقی سه فاز در صنعت بسیار مورد استفاده هستند. یکی از مهم ترین تفاوت این دو سیستم برقی با هم، این است که برق سه فاز نسبت به تک فاز توان ثابتی را به طور دائم برای مصرف کننده فراهم می کند، که این موضوع برخلاف برق تک فاز است که توان آن با زمان تغییر می کند.

میزان برق مصرفی در دستگاه بلوک زن اتوماتیک و همینطور دستی حدود 220-380 ولت است. دستگاه های بلوک زنی هیدرولیک برای تولید بلوک به برق سه فاز 10 آمپری نیاز دارد. وقتی ظرفیت تولید دستگاه بلوک زن بالا باشد به برق قوی تری نیاز داریم که برای این کار اکثرا از برق سه فاز 25 آمپری استفاده می کنند، که توان این برق مصرفی چیزی حدود 380 ولت است. اکثر دستگاهای بلوک زن دستی نیازی به برق ندارند و به وسیله سمبه مواد مخلوط شده را در قالب ها متراکم می کند.

تابلو برق دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک به وسیله ی تابلوهای برق راه اندازی می شود که یکی از امتیازات این دستگاه ها همین بخش است. از ویژگی های دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک در کنار مقاوت شاسی بالا، سیستم پرس قالب به دو شکل سیستم پرسی و سیستم چکشی، راه اندازی به وسیله ی تابلو برق سه فاز را می توان مد نظر قرار داد. البته در ابتدا و قبل از خرید دستگاه باید میزان برق مصرفی را در نظر داشت و سپس اقدام به خرید دستگاه کرد. 

نحوه محاسبه میزان برق مصرفی دستگاه بلوک زنی

در یک دوره زمانی حدود 30 -40 ثانیه، 4 بلوک در یک نوبت تولید می شود با توجه به مدل دستگاه و توان الکتروموتور آن می توان قیمت 30 ثانیه را بدست آورد و پس از آن بر تعداد بلوک های تولید شده تقسیم کرد، با این کار می توان به میزان برق مصرفی برای تولید یک بلوک مشرف بود. هزینه هر کیلو وات برق برای مصرف در ساعات مختلف روز متفاوت است (کشاورزی، صنعتی و خانگی) که در اکثر اوقات برای محاسبه برق صنعتی مورد استفاده است.

کارخانه بتن ماشین صفاهان با نام شرکت افراز بتن سرمد در حال حاضر یکی از برترین تولید کنندگان و ارائه دهندگان محصولات و ماشین آلات ساختمانی و صنعتی از جمله دستگاه بلوک زن است.

بتن سرمد با تولید انواع دستگاه های بلوک زن با طراحی بی نظیر و استفاده از ابزارآلات مناسب گام مهمی را در جهت پایین آوردن استهلاک دستگاه های بلوک زن و استفاده بهینه از برق داشته است.

داشتن کیفیت بالا، طراحی و ساخت مناسب برای استفاده بهینه و مناسب از برق تلاش جمعی کارشناسان و متخصصان این مجموعه است که با فعالیت بی وقفه کادر حرفه ای این شرکت به ثمر رسیده است.

میزان تولید دستگاه بلوک زنی

تقریبا سوال هر خریدار دستگاه بلوک زنی این است که میزان تولید هر دستگاه بلوک زنی چقدر است تا با توجه به نیازشان دستگاهی را خریداری کنند. میزان تولید دستگاه بلوک زنی به نوع دستگاه بستگی دارد. هر چه دستگاه قابلیت های دستگاه بیشتر، سرعت و عملکرد بهتری داشته باشد، میزان تولید بلوک آن بیشتر است. 

خریداران دستگاه بلوک زنی ترجیح می دهند که برای راه اندازی یک کارگاه حتی کوچک یک دستگاهی با میزان تولید مورد قبولی خریداری کنند. اگر قصد خرید دستگاه بلوک زنی را دارید و می خواهید میزان تولید دستگاه بلوک زنی را بدانید، بتن سرمد میزان تولید بلوک هر دستگاه را در شرح توضیحات محصول خود قرار داده است و البته با وجود کیفیت بالایی که دارد، فقط از میزان تولید درخواستی خود مطمئن بشید و با خیال راحت خرید کنید.

میزان تولید دستگاه بلوک زنی

ظرفیت تولید دستگاه بلوک زنی

از آنجا که انواع دستگاه بلوک زنی وجود دارد، ظرفیت تولید هر کدام با مدل دیگر متفاوت است، به عنوان مثال قطعا ظرفیت تولید دستگاه بلوک زنی دستی از ظرفیت تولید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک کمتر است، چرا که قابلیت های دستگاه اتوماتیک بهتر و بیشتر از مدل دستی است. ظرفیت تولید دستگاه های بلوک زنی بتن سرمد در کنار مشخصات کامل دستگاه در سایت شرکت دانش بنیان افراز بتن سرمد قرار داده شده است. با مشاهده مشخصات دستگاه و ظرفیت تولید آن، دستگاهی متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

ساخت دستگاه بلوک زنی یکی از محصولات این شرکت است؛ بتن سرمد انواع دستگاه‌های راهسازی و ساختمانی را تولید و روانه بازار کرده است که در این میان می توان به بتن ساز، سنگفرش زن، وت پرس ساز، جدول زن و موزاييک ساز اشاره کرد.

افزودن دیدگاه